Cissi kommer...=)

Idag har jag vart hemma från jobbet...jag var inte pigg och inte Pontus heller. Så det var lika bra att vila upp sig så att vi orkar med nästa vecka.
Fanny gick i skolan som vanligt...kom hem och slängde sig i duschen..sen drog hon med Evelina till Evelinas mormor. Kan lova att hon var uppspelt för det.
Dom skulle få gå i Gävle och shoppa så jag skickade med henne 400kr att handla för. Så hade hon inte haft öron så hade leendet gått runt hela huvudet! =)
 Pontus tycker naturligtvis att det här ska bli den tråkigaste helgen någonsin...han är ju inte van alls att vara utan Fanny så många dagar. Men vi ska nog komma på något så han också kan ha roligt.
Jag såg i tidningen att det skulle vara nån familjedag i Ljusdal...så kanske åker vi dit i morgon om det inte är för dåligt väder.
Sen skulle ju jag vilja åka och titta på lilla Molly också...men då vill jag ju se till att vara helt frisk först. Man är ju orolig att man ska smitta henne med något.

Jag har vart barnvakt åt Felicia och Eddie idag också...fast bara i några timmar. Eddie sov i stort sett hela tiden men Felicia och Pontus var ute och åkte rullskridskor nästan hela tiden. =)

Idag har Niclas kommit hem också...Pontus blev super glad och har hängt och klängt på honom hela tiden. Hehe!

Just nu sitter Pontus och babblar så vansinnigt så jag har allvarliga koncentrations problem...hehe...han säger att han tycker att det är tur att jag klarade halkbanan...haha.
Sen berättar han om det jätte stora fia spelet som han spelat på mitt jobb...han hade skrattat för att pjäserna var så stora. =)

Nu får jag sms av min syster Cissi...hon kommer upp i morgon och hölsar på...det ska bli super roligt!!!!! =)
 Nu måste jag komma på nått smaskigt fika som vi kan bjuda på....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0