Möte hela dagen...

Idag har vi haft möte på jobbet hela dagen...började åtta i morse och slutade klockan fyra. Känner mej skapligt seg i skallen nu kan jag säga.
Inte nog med det så vaknade jag med feber, huvudvärk och ont i hela kroppen i morse...plågsamt att sitta i ett välupplyst konferensrum hela dan...=/
Tanken är att jag ska jobba i morgon bitti....jag hoppas innerligt att febern ska ha släppt till dess....har den inte det så måste jag vara hemma...fick sån jäkla hjärtklappning idag när jag gick hem från dagis att jag trodde jag skulle tuppa av. Antagligen dags att slå av på takten då...=)

Nu har Pontus haft sin första gympalektion på skolan...han hade haft hur kul som helst. Han hade till och med duschat efter...fast utan att tvätta håret då. =)
 Fanny hade känt sig sliten på fritids idag...så hon hade legat på soffan en stund. Dom var oroliga att hon kanske började bli sjuk...men det tycker jag är konstigt eftersom hon nyss avslutat en penicilinkur. När hon kom hem var hon som vanligt i alla fall. Så hon ska få åka med Evelina till hennes mormor i morgon om inget har ändrats.
Gissa om hon är glad för det! =)
Mamma har skickat med en slant också eftersom dom ska gå på Gävle och shoppa lite. =)

Nej ni....nu ska jag krypa ner i soffan och spana på film.....Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0