Städat badkaret!

Japp...inte kunde jag vila fast jag planerat att göra det den här eftermiddagen eftersom jag hade hela huset för mig sälv när jag slutade jobba.
Jag fick sån jäkla lappsjuka att jag valde att göra rent badkaret! Så nu har jag sttt nerhukad i badkaret i en timma....som tur var så ser man resultatet. Det är lön för mödan!!!! Badkaret skiner vitt och rent! Nice!

I morgon ska jag jobba igen och sen vara ledig i fem hela dagar! Sweet!
Jag kan knappt tro att det är sant!
Nu ska vi bara komma på var och hur vi ska fira vårt nyaår.
Tanken var att vi skulle hyra en stuga i Sälen...men som det verkar nu så är det fullbokat på alla restauranger där och det känns ju inte som om jag vill hyra stuga och sen laga maten själv....då kan vi ju lika gärna vara hemma. Men men...vi får väl se  vad vi hittar på. =)

Fanny ringde för en stund sedan och berättade att hon gjort sin allra första sockerkaka. Hon var skitstolt och gansla full i skratt. För det visade sigatt hon glömt att ha i strösocker. Hihi! Men hon hade haft grädde och päronbitar ovanpå så hon trodde inte att farmor skulle märka så mycket. =)
Jag hoppas den blir god i alla fall. =)
 Jag fick precis ett sms från henne..... - fy va äcklig den var!
Attans. Men hon får kanske göra en ny i morgon. =)

Nu ringde ingela och frågade om Alfred kunde få komma och låna badkaret! Haha...tur att jag skurade det då! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0