Plocka sten....

Idag har  jag och Niclas vart till Färila och stor handlat lite. Tänkte att man kanske får slut på mycket av våran onödiga shopping om man har det mesta hemma redan. Kommer man in på Ica och ska handla så kommer man ju alltid ut med en eller ett par saker extra.
Vi får väl se hur det går den här månaden. =)

Igår kväll så satte jag igång hela familjen så hela huset blev städat!!! Riktigt skönt!!
Är bara golven som ska torkas nu och det tänkte jag fixa ikväll när barnen lagt sig. Då slipper man alla leriga fötter på sitt nyskurade golv.

Det har hänt nått med min tvättmaskin...
Igår när jag satte igång den och det var dags för centrifugering så började den brumma så det lät som ett propellerplan skulle lyfta från vårt badrum. =/
Suck säger jag bara...för jag har inte råd med en ny tvättmaskin nu!!!!

Alldeles nyss så var Niclas ute med gräsklipparen....men nu när jag hade det som allra skönast kom han in och berättade att han ville ha hjälp med en sak....gissa vad....
...plocka sten i potatislandet...jihooo...vilken rolig kille!!!! =/
Jaja....jag vill bara säga att om någon har lust så blir jag ju grymt tacksam för påhälsning...gärna snabbt!!! Ni vet ju var ni kan hitta mig....i potatislandet!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0