Sjuuuuuk..

Igår var det verkligen min allra värsta dag på mycket länge!!!!
Fick skitsjukan direkt jag vaknade på morgonen...sprang fram och tillbaka till toaletten hela dagen och sen hela natten i natt. På slutet var det nästan så jag ville grina varje gång jag skulle torka mig...ser förmodligen ut som en schimpans i arslet vid det här laget! Behöver jag säga att jag inte känner mig som det fräschaste päronet i trädet idag??!! =/
 Sambon...snäll som han är...erbjöd sig minst tio gånger att smörja mej där bak!!! Och sen skrattade han gott i minst en kvart efter varje gång...kan lova att han var billig!!! Roa sig på min bekostnad när jag hade det så eländigt...men vänta bara om han också blir smittad...då ni...pay back!!!!!!

Så igår när jag låg i soffan hela dagen och tyckte synd om mig själv så tror jag att Niclas åkte runt på fyrhjulingen och sladdade potatislandet. Så nu ligger där en massa sten som det nog är tänkt att jag ska ta bort. Så det blir väl min huvudsakliga sysselsättning idag när jag är frisk. Skoj värre!
Men det vore ju bra om vi kunde så gräset idag eftersom det ska bli regna i typ tre dar sen...då slipper vi hålla på och vattna.
Så vi får väl se till kvällen hur långt vi har kommit.

Nej ni...nu ska jag kila iväg och piffa till mig lite...eller ockej då...jag tänkte bara borsta håret...he he!

Hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0