God morgon!!!

Jag hittade mig en dator idag i alla fall...så här kommer några rader! =P

Igår åkte vi till dalarna...tog väl si så där fem timmar eftersom jag ville passa på att shoppa lite i kupolen när jag ändå var här nere. =)
Blev en ny kofta och lite annat krafs som jag tyckte jag behövde. =P

Sen när vi kom fram hit till Norhyttan så packade vi in alla våra saker. (behöver jag tala om att vi har packning för typ tre månader fast vi ska vara borta i fyra dagar??)
Niclas hann kommentera packningen minst fyra gånger under resan...men vad vet en karl om hur mycket packning man behöver??? ;-)
Efter att vi gjort oss hemmastadda så åkte vi till Ludvika där vi lyssnade på BWO som uppträdde och sen mumsade barnen sockervadd och köpte lotter. Åt middag på en grekisk restaurang. Trevligt som tusan!
Idag uppträder Noice på samma ställe...Niclas lät alldeles lyrisk så jag antar att han lyssnat på det bandet i sina ungdomsdagar...jag vet knappt vilka dom är...hehe...men då är ju jag ung också...moahaha!!!

Sent i går kväll anlände även Madde och Hans med familj hit...så idag ska vi väl hitta på lite bus tillsammans med dom. Vi tänkte i alla fall grilla lite och så....det ser jag fram emot. =)
Fast nu på förmiddagen ska vi slira in till Niclas mamma och sambo och hälsa på...det ska bli roligt...är så himla sällan vi träffar dem. Har Niclas mamma tid så ska hon få klippa Fanny också...hon har sagt att hon vill klippa sig lite kortare denna gång...så det ska bli kul att se hur hon blir i kort hår....om hon inte bangar ur innan vi är där. =)

Nej...nu ska jag ta och glida in i duschen innan Niclas vaknar och ska in och förpesta luften där inne...hehe!

Och Linda...jag är inte avis på er som har så många björnar i byn...fy farao!!!!!
Jag är livrädd för björnar sen jag läste om han som blev dödat av björn i fjol och släpad in under en lövhög för att björnen tänkte kalasa på honom senare....fy å sluta sina dagar så!
Håll dig inomhus!!!!!!!!!!
Och självklart mindes vi kameran...men glömde batteriladdaren!!!!!! =P

Ha det så gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0