Idag ska det ske...

Jag ska köpa mig en ny mobiltelefon!
Min har krånglat ända sen jag köpte den så denna gången tänker jag faktiskt lägga en rejäl slant på en ny telefon.
Jag använder ju i alla fall mobilen mest av allt jag har tror jag. Så det är väl vettigt att jag köper en ordentlig denna gång.
Men jag måste erkänna att jag har lite panik för att lägga ut så himla mycket pengar på mig själv...jag är ju inte riktigt van med det,
Men nån gång ska jag väl slösa på mig med. =)

Nej nu måste jag skynda mig att göra mig klar. Skriver om kapet så fort jag kommer hem. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0