Ny mobil

Mmm...nu har jag handlat mig en ny mobil för nästan fyra tusen kronor...jag kommer inte kunna sovai natt för mitt dåliga samvete!
Men jag kommer i alla fall att ha en himla snygg mobil. =)
 Min syster och hennes karl följde med oss till Ljusdal idag för de skulle kolla på en ny bil. Så de har med sig den bilen hem nu...ska provköra den under helgen. Men det lutar emot ett köp i alla fall. =)

Ikväll verkar det som om sambon ska gå ut på den lokala puben...så jag måste hitta på något att roa mig med också. Förmodligen blir det en film och sen sova tidigt...jag ska ju jobba i morgon bitti och denna natten förlorar man ju en timma eftersom vi ska ställa fram klockan en timma i natt. Typiskt mig att ta på mig en sån jobbar dag som extra dag. =)
 
Igår kväll var jag hos Susanne och drack lite vin...det var riktigt trevligt!
Är skönt att sitta bara tjejer sådär och få prata som man vill.
Vi bestämde att vi ska göra om detta snart igen för vi hade riktigt trevligt. kanske kan vi matcha in det så att det är något på puben nästa gång så kan vi gå vidare när vinet är slut. =)
 Vi planerade också att ta tag i en tjej fest...många på jobbet är sugna på att gå på en sån. Så vi får väl se vad vi kan hitta på med. Det ska ju vara lite att äta och kanske någon lek och så...men det ska väl inte vara så svårt att ordna det. =)

Nej...nu ska jag försöka komma på hur man får in musik i min nya mobil.
Kanske kan jag till och med lista ut hur man får in bilder i datan som man knäppt med mobilen. Då kanske min blogg får några fler bilder att spana på också. =)
Men hoppas inte för mycket! Hehe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0