Avtackning...

Idag ska jag vara på jobbet klockan 11,00...för då ska vi avtacka alla dom här som går i pension och slutar hos oss i år.
 Så nu på morgonen har det vart full fart här i stugan kan jag lova. =)
Pontus håller just nu på att tsäda upp det sita i sitt rum...det såg nämlligen ut som en rövarkula där efter alla kalas som har vart. =)
Men han tycker om att städa så han klagar inte...har pysslat på en bra stund där inne nu...sjunger och pratar för sig själv. =)

Ikväll ska jag jobba igen...så min snälla syster Madde ska ta hand om barnen hela kvällen....det är verkligen tur att jag har henne.
Men till hösten nu så får jag ju betala tillbaka hennes tjänster...för då ska jag ta hand om hennes son medan hon jobbar...så på mina lediga dagar så har jag hand om honom till Hans slutar om Madde jobbar kväll och till Madde slutar om hon jobbar dag...då lär det bli full fart i stugan kan jag tro. =P
Hennes dotter Felicia kommer ju att komma hit från skolan alla dom dagarna med....blir spännande! =)

Nej nu ska jag och Pontus ta och knalla iväg...eller...han ska cykla gissar jag! =)

Ha en skön dag i solen!!!!

Och hörrni....kommentera lite tycker jag!! Så jag har lite att läsa när jag kommer hem! =))) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0