Förlåt....

...alla ni som vart hemma hos mig de sista dagarna och behövt slänga något i min sophink på toaletten...det  var inte meningen att det skulle sitta ett fastklistrat trosskydd i locket...jag hade tyvärr helt missat det...såg det idag när jag skulle byta påse! =/
Varför händer alltid sånt där mej???!!!

Idag har jag lcykats ta på mig ett tio timmars pass på jobbet....egentligen skulle jag jobba 13,30-20,00...men först behövde Karin någon som kunde hoppa in för henne klockan 11,30 idag för så skulle hon åka på kurs....ja men jag kan göra det sa jag...osså fick jag den turen...sen igår kväll så sa INgegerd att hon skulle vilja gå hem lite tidigare ikväll...så då lovade jag att jag kunde ta de sista timmarna för henne så kunde hon gå hem åtta istället för mej.....så nu får jag jobba 11,30-21,30...hm....undrar hur jag kommer att känna mig när den här kvällen är över! =/
Jag måste nog lära mig att vara tyst ibland...jag behöver ju inte ta ALLT som folk ber mig om...nån annan kan ju få ställa upp ibland!
Men jaja...nu är det gjort och det går säkert bra bara jag kommer dit! Hoppas Christine är utrustad med ett riktigt ordenligt tålamod..för jag lär ju bli seg de sista timmarna ikväll då hon ska släpa runt på mej! hehe!

Nej nu ska jag ta och dammsuga av lite här hemma....ha det!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha!!!! trosskydd!!! ja den var kul, hahaha. Men du får ju tänka possitivt; du förgyller vår vardag Marie!

2008-05-29 @ 22:24:42
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0