1:a advent!

Idag är det första advent och vi i våran familj startade morgonen med ett besök i kyrkan. Det måste verkligen främja en god fortsättning för oss. Inte var dag man sitter där och får syndernas förlåtelse. Borde nog göras oftare om du frågar mej....hehe!!!
Fanny och Evelina fick sjunga ensamma i en sång...riktigt duktiga var dom.
Hela kören var förresten super duktiga...otroligt att dom kan få barnen att sjunga sådär bra.
Niclas tyckte väl att det var sådär halv roligt att sitta i kyrkan...suckade hur många gånger som helst. =)
Pontus klagade på att han var både hungrig och törstig...hehe....en timma i kyrkan kändes som två!!
Men nu är det gjort och alla är nöjda och glada. =)

Just nu är barnen ute och håller på att bygga en snögubbe....Niclas försöker få fart på snöslungan och jag är alldeles ensam inne. Åhh så lugnt och skönt!
I eftermiddag planerar vi att åka till Ljusdal på julskyltning...det ska bli jätte mysigt. Båda barnen ser fram emot det hur mycket som helst.

Jaja....nu ska jag gå och ta reda på lite disk från frukosten. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0