Julskyltning!

Japp...nu har vi vart i Ljusdal på den med. Snöigt blött och jävligt kallt...sen knappt ett enda dugg att handla. Barnen köpte ett varsitt hemligt paket. Så dom är nöjda och glada i alla fall.
Vi köpte taimat med oss hem till Imngela och Dea och mumsade i oss den där. Riktigt gott ska jag säga er.
Även om jag vart allergisk så jag fick sitta med tät näsa hela vägen hem så tycker jag att det var värt det. =)
Bjudna på god glögg blev vi också.
Närvi kom hem så hade både Fanny och Pontus feber...har ingen aning om det är bara för att dom är trötta eller om de på riktigt håller på att bli sjuka. Får väl se i morgon bitti hur det är ställt med dom.
Kanske måste de vara hemma från skolan...kan lova att jag inte bir populär då. Ingen av dem vill vara hemma.=)

I morgon är det dags för mig att jobba lite igen.
Jag har som vanligt lite ångest....den vill liksom inte släppa.
Hoppas jag jobbar med någon rolig. =P

Idag ringde Niclas till "traktor Kjell" så nu har vi fått skottat på gården också. Nice!!!
Känns skönt att han kommer och fixar till tomten när snön kommer...slipper man gruva sig för det. =P

Nu ska jag se klart på Wallander...ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0