Idol-låtar

Stackars lilla Emelie om hon ska vara åksjuk hela vägen...hoppas det går bättre i buss än det gör i bil!!!

Idag har inte mycket hänt här hemma kan jag säga. Vi pratade om att städa i morse...men ingen tog tag i den saken...så det är lika skitigt nu som det var inan...suck!
Jag har i alla fall tvättat en maskin tvätt. Så det får ju vara bra då. =)
 Det blev nachos till middag...barnen ville ha det och jag och Niclas ville ha klyftpotatis och nått grillat...blev lottdragning..barnen vann! =)

Jag och Niclas har pratat om en eventuell flytt idag...jag är ju som sagt lite sugen på att dra till Mora. Är ganska less på mitt jobb och barnen har väl inte direkt nån lysande framtid här. 
Vi spanade lite på lägenheter och sånt idag...ser ut att vara rätt humana priser ändå.
Jag vill ju egentligen bo i hus...men det kan ju duga med en lägenhet till en början i alla fall. =)
 Sen  är det bara det värsta kvar...att få med barnen på det här med...nu är det ju ingen panik eftersom vi inte flyttar innan sommaren i alla fall. Men jag vet att i alla fall Fanny kommer tycka det är jobbigt. Men dom kan nog vänja sig med tanken. =)

Spanar just nu på idol...den ena väljer konstigare låt än den andra...undrar hur dom tänker???
Jag tror i alla fall att man tjänar på att ta en sån som alla känner igen.
Proffset Marie har talat...haha!


Kommentarer
Postat av: Smålänningen

Jag hade oxå röstat på klyftpotatis o grillat....

mums, nu blev jag hungrig.

Hoppas ni hittar någon lgh ni trivs med. Lycka till.

2008-09-29 @ 22:34:29
Postat av: Marie

Ja fast vi har ingen panik med lägenheten...det är inte ens klart ATT vi flyttar. Men man kan ju i alla fall börja fundera på saken och som min kusin sa...kolla in om det finns några områden man tycker särskilt mycket om och så. =)

2008-09-30 @ 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0