Hälsingeresa!

Guuu så seg jag är! =/
Är nästan blind för jag är så himla trött...tur jag kan krypa ner och somna om när barnen knallat iväg till skolan. Hehe!
Idag är det ny vecka igen...jag är ledig och det känns absolut inte helt fel.
Det enda jag har inplanerat idag är att knalla ner på Lottaboden och köpa blomkrukor till mina nya blommor. Jag var nere i källaren igår kväll och rotade...kunde hitta två krukor...så nu är det fyra blommor som inte har någon ytterkruka. Tur man har present och blom-affären som granne. =)

I morgon ska barnen åka på en Hälsingeresa tillsammans med skolan...dom ska åka buss hela dagen.  Pontus har fått värsta irriterande hostan som förmodligen kommer övergå i astma så småningom. Känns ju sådär att skicka iväg honom hur långt som helst....samtidigt som jag ju vill att han ska få följa med.
Man får ju försöka släppa kontrollen en stund och lita på att de på skolan fixar det där med medicinerna.
Jaja...hur som helst...dom kommer inte att komma hem förrän halv nio på kvällen...så på onsdagen kommer dom att få en ledig dag...det jobbiga är att jag kommer jobba hela den dagen...och på eftermiddagen ska jag på en utbildning i Ljusdal. Så mina barn måste vara på fritids hela den dagen om inte Niclas kan vara hemma. Tänk va trötta dom ska vara på morgonen ifall dom måste upp i ottan. =/
Bara att hålla tummana för att dom kan va hemma. =)




Kommentarer
Postat av: Linda

hej! ja jag gruvar mig lite för resen jag med eftersom Emelie blir så åksjuk = (. men vi får proppa henne full med åksjukepiller + skicka med en massa spypåsar och extra kläder!!

appropå det du skrev om att vara ärlig eller inte hos tandläkaren så kan jag varna dig om att inte skicka med en karl när de ska dit!! min karl var ju tyvärr ärlig han när hon frågade om vi hjälpte till med borstningen, ååhhhh typiskt!! Ha det bra! = )

2008-09-29 @ 11:10:10
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0