Majkasen...

Nu har jag, Niclas och Pontus vart på majbrasan nere vid kyrkbytjärn. Pontus hade hur kul som helst. Sprang som en tok och brottades med de andra barnen.
Fyrverkeriet var hur fint som helst fast lite synd att de måsta dra igång det innan det blev mörkt. Men men...vi kom hem i tid i alla fall och det är ju bra för mig som ska upp i ottan i morgon för att arbeta. =)

I helgen händer nog inget särskilt här hemma...jag ska ju arbeta.
Fanny sover hos Evelina i natt och på lördag ska hon till Ljusdal och ha loppis med Ingela. Eller jag har inte hört nått från Ingela idag men jag tror att det blir av i alla fall. =)

Nu är det på gång med kusinträff igen....det ser jag verkligen fram emot!!!! Vi har haft så himla kul när vi har träffats. =)

Nej fy tusan...nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna till det sköna ljudet av smällare. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0