Solrosor...


Fanny och Evelina poserar bredvid en stooor solros. =P

I natt har Evelina sovit här hos Fanny...det var tydligen en film på Disney Channel som de ville se igår kväll så jag lovade vid ett svagt tillfälle att det skulle vara okej. =P
Projekt prinsessa hette filmen säger Evelina som spanar när jag skriver....=P 

I morse klockan halv nio knallade jag och flickorna ner till Norrgårn och hämtade Lill-Anna ur hagen och släpade med henne till ridbanan. Alla utom Lill-Anna tyckte att det var super kul. =)
Vi var inte där så himla länge men båda flickorna verkade nöjda och jag är hundra procent säker på att Lill-Anna tyckte det räckte alldeles utmärkt. Plus att Carlsson stog och gnäggade i hagen hela tiden och undrade var hans bästis tagit vägen....så han blev nog rätt lycklig han med när vi kom tillbaka. 
När vi var duschade och fina så tog vi bilen till Ica och hämtade upp korven och de andra sakerna som vi ska sälja i morgon. Det visade sig att Ica Nickeln sponsrade oss med alltihopa!!!!  Så har vi tur får tjejerna i laget en rejäl slant till laget om vi har tur. =D
Tusen tack Ica Nickeln!!!!!

Loosbagaren har skänkt 200bullar som vi också ska sälja....tusen tack till er med!!!!!

Ikväll ska jag och Lena bré toast mackor för brinnande livet. Tjohooo!!! Men va gör man inte för sina barn...hehe. Men å andra sidan så kommer vi garanterat känna oss nöjda med det i morgon är allt är så gott som klart och det går enkelt att sälja.
Jag ska också baka en långpannekaka som vi ska sälja till kaffet...men det går snabbt att göra så jag kan nog sno ihop den innan jag går och lägger mig för kvällen.
Det gäller att vara förberedd...

Igår jobbade jag till klockan två på förmiddagen och sen på kvällen grillade vi...mums! Niclas pappa har varit här i ett par dagar så då piffade vi till med lite god mat den sista kvällen.=)

Jaja...nu ska jag läsa lite i min braiga bok.

Ha det så gott!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0