Mot jobbet....

Klockan är 06,19 och här sitter man med handduk i håret och bara läääängtar till att få knalla iväg till jobbet. NOT!!!
Fan va skön sängen var den här morgonen...jag hade gärna krupit ner i den igen. Men....bara att hoppa upp denna okristliga tid för att inte komma försent till min favoritsysselsättning på helgerna...jobba!!!!
Börjar till och med få lite bråttom. För som pricken över i:et så måste jag promenera till jobbet också. Life is good!

Jaja...nog klagat!

Jag hoppas barnen uppfört sig hos moster moster Madde och att dom sover länge idag så hon slipper vakna så tidigt. =)
 Nej....nu måstr jag rusa....ha en bra dag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0