Jag har lärt mig att skära äpple....

Kära nån Emma....jag skulle dö om jag alltid måste kliva upp sådär tidigt! =)

I morse när jag vaknade så mötte jag Pontus med ett stort leende på läpparna. Han sa:
- jag har lärt mig att skära äpple med kniv idag!!!
Eftersom jag fortfarande inte var riktigt vaken så fattade jag nog inte  vad det var han berättade för mig. Så jag mumlade bara ett: - jaha...va bra.
När jag sen kom ut i köket så såg jag att förskäraren låg på bänken...då förstod jag att det var den han använt för att dela äpplet i klyftor...jag höll på att svimma!!!!
Tack gode Gud att han inte skar sig!!
Jag fick prata med honom sen och berätta att man ju inte fick använda knivar när mamma låg och sov utan man måsta vänta till nån vuxen var med ifall man skulle skära sig. Hehe....mmm...så går det när man är för trött! =D

Idag blir det en lugn och skön dag.
Jag har tvättat undan lite tvätt och tagit reda på lite disk. Just nu håller barnen på att städa sina rum och tanken är att jag ska svira runt ett par varv med snabeldraken sen jag med.
Vid fyra rycket kommer Adam för att hälsa på barnen. hantar med sig pizza så idag slapp jag laga middag också. Jihooo!!!
Och det är ditt fel Ankan!!! Du lurade in mig i pizza-träsket igår...haha!!!!

Jaja...nog slöat nu....dags att göra ett ryck.
Ta hand om er!!! Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0