Kusiner...



Titta här vilkem söt bild jag fick på Pontus och Alfred. Ingela har knäppt på dom när dom myser ihop i stugan. Dom leker alltid när Alfred är i Loos och hälsar på. =)
Sällan dom sitter så här stilla och fint kan jag tänka mig. =P

I dag när Pontus kom hem från skolan så spanade han i glaset med tanden i. Det låg en guldtia och två femmor där....jag hörde från köket:
-wow!!!!! Så här mycket pengar för bara en liiiiten tand!!! =D

Fanny hade en fruktansvärd träningsvärk i nacken och ryggen igår. Jag tror att det är efter slalomåkningen i tosdags. Hon och Evelina åkte non stop i två timmar. Blev lite för mycket så här i början av säsongen.
 Vi väntar fortfarande på att Fannys skor till längdskidorna ska komma.
Dom verkar aldrig dyka upp. Men kanske i morgon är det sista budet. Bara att hålla tummarna nu då.
 Läste förresten i Pontus logga idag att dom ska åka längdskidor till veckan. Så nu är det bara att hosta upp 1000kr till och fixa honom en skidutrustning. Nice!!!
Men klart han ska vara med och åka han med. =)

I morgon ska jag jobba kväll så det betyder att jag får sova ända till klockan sju i morgon bitti...det känns så vansinnigt skönt så ni kan inte ana!!!!
I morse var jag uppe 05,15 och det är inte en kristlig tid att vakna på kan jag säga dig.
 På jobbet var det rent utsagt fördjävligt idag. De jag jobbade med gjorde inget annat än klagade och jag fick stå till svars för hela gruppen. Skit jobbigt!!!!! Tusen tack Ann-Chatrine för att du var där...hade nog inte klarat av hela dagen annars!!!!!

Jaja...nu ska jag krypa ner i soffan med min glass skål...mums!



Kommentarer
Postat av: Emma

när jag jobbar på posten kliver jag upp 5 varje morgon :P det är skönt de :P:P

2009-01-30 @ 11:45:42
URL: http://tcd.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0