DISCO....



Jo ni....igår var det disco i gympasalen och disco drottningarna Fanny och Evelina var naturligtvis där...likaså disco kungen Pontus.
Pontus rockade loss ordentligt och vann en STOPP-dans tävling...det gjorde Evelina med. =)
Riktigt roligt verkade dom ha och jag tycker jag känner mig lite lomhörd även idag efter att ha suttit bredvid högtalaren i 2,5 timma. =P


Här är Fanny Eddie och Evelina...i full gång med att dansa Stopp-dans...

Tidigare på dan igår så var hela huset invaderat av militärer...kan lova att jag och Niclas höll oss i skinnet så hårt bevakade som vi var. Använde upp allt mitt paketsnöre gjorde dom också...har ingen aning om till vad. =P


Här står dom... =)


Fanny poserar snyggt...

Jaha...nej men annars hände väl inte så himla mycket igår.
Jag och Niclas var på Delins i Färila och handlade förnödenheter så vi kan hålla våra gäster mätta och belåtna heeela helgen.
Vid ett tiden kom Evelina som har sovit här hos Fanny i natt...i husvagnen så klart! =P
 Vi var på disco och sen knoppade barnen in.
Niclas klippte gräsmattan och jag har tvättat upp ett stort berg med tvätt och städat av köket och fixat bottnarna till smörgåstårtorna. Så idag ska dom garneras och sen ätas upp. Mums!!!

Idag är det tänkt att jag ska hinna göra tre pajer också så att jag slipper laga så mycket mat när gästerna är här och kan umgås mera...det gäller att tänka ordentligt så det ska flyta så bra som möjligt. Är ju roligt om vi kan umgås så mycket som möjligt när vi nu har chansen. =)

Mmm....nu ska jag gå och koka lite ägg till tårtorna....ha en bra dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0