Orsa björnpark!

Nu har vi haft finfrämmande i dagarna tre och jag har inte riktigt haft någon chans att blogga. Men nu ni...ska jag hålla låda ett par dagar igen. =)

Igår var vi på Orsa björnpark med alla barnen...mycket uppskattat kan jag säga. Alla hade roligt som det verkade. Vi hade med oss Evelina också så det gjorde nog mycket för att Fanny skulle ha så skoj som hon ändå hade. =)
  Annars har det vart kortspel som genomsyrat så gott som hela helgen. Nu har jag fått så mycket social samvaro att till och med jag borde vara nöjd ett tag framöver. =P

Men till helgen ska vi till Hårga och sova i husvagn och umgås med mina släktingar där...ska bli super skoj för det händer alldeles för sällan.


Här sitter barnen på en isbjörn (fotografen glömde visst att ta med själva isbjörnen)...Emma, Pontus, Evelina och Fanny
Det var det närmsta en sån vi kom där. Haha! Den isbjörnen som vi såg i den hagen där dom skulle vara låg platt på magen och sov som en stock. =) 


Här är isbjörnen med också. =P


Fanns en liten version också...


 Undrar om Fanny börjar bli lite lång... =P


Här sitter Fanny och Evelina i gräset och väntar på att djurskötarna ska komma och slänga ut lite mat åt björnarna.


Här mumsar björnarna på äpplen och morötter.

Alla barnen ville leka eskimå! =D


Johan (största barnen)


Fanny


Pontus


En björnhona som de tränat att sitta och lägga upp ramarna på gallret.

Mmm...så nu ska jag tvätta ikapp lite och packa väskorna för en resa till innan semestern är slut. En ynka liten vecka kvar...sen är det dags för jobb igen.
Men jag saknar mina arbetskamrater...så det kanske blir rätt mysigt att komma tillbaka i alla fall. =)

Ha det så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0