Fotboll för hela slanten!

Igår blev det en heldag i den stekheta solen...och jag behöver kanske inte berätta att jag är röd som en kokt kräfta idag.  Fast jag använde sol skyddsfaktor 30!!!!! Suck!
Men det var i alla fall skoj att vara med och se dem spela fotboll. Hela laget verkade ha hur kul som helst även om de förlorade alla sina matcher.
En flicka sa:
- Ja...men vi har ju bara tränat två gånger ännu...så vi vinner säkert nästa gång!!
Hehe...så ska man tänka!
Så nej Eva...jag blev inte fattig. =)  Ingen av töserna gjorde mål och inte vann dom heller...men jag misstänker att det här står kvar till nästa match...så nån gång får jag nog betala. =P




Här är Fanny i matchkläderna som de spelade i den första och den andra matchen.




Här är de röda och fina som de måste vara när de spelade mot Ljusdal. =)



Här jagar hon boll...härligt illröd i ansiktet. =)

Nästa helg blir det match igen....i Färila...då ska de spela mot Järvsö. Blir nog roligt! Hoppas på minst lika bra väder då. =P

Igår blev det i alla fall pizza efter matchen...för det hade vi också lovat. =)
Men det var två trötta och varma barn som vi hade med oss....så inte blev det så mycket ätet...men de tyckte nog det var mysigt i alla fall. Tur man får ta med sig maten hem. =P
 Barnen fortsatte hem till pappa och jag och Niclas raggade hem till Loos igen.

Igår kväll satt vi på altanen och spelade kort (jag förlorade båda vändorna) i den ljumma sommarkvällen. Det kan inte bli mycket härligare än sådär. =)

Ikväll är det dags för arbete igen. Jag ska jobba till klockan 21,30.
Men sen blir jag ledig i två dagar....så då ska jag passa på att städa här hemma. Det kan verkligen behövas nu kan jag säga. Men det känns inte som man ska vara inne och städa när det är så här fint ute. Dammet stannar säkerligen kvar till en mulen dag. =P
 Nästa vecka jobbar jag ons-fre sen har jag SEMESTER!!!! Åhhhhh va jag ser fram emot det!!!!!!!
Nio veckor där jag får göra precis som jag vill!!!!!!!! Nästan i alla fall....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0