Uppe först av alla...

Då sitter jag uppe....alldeles ensam....är så tyst och skönt i huset att jag knappt kan tro att det är sant! Sånna här mornar skulle man ha flera av.
Fick duscha och fixa inne på toan i all ensamhet...ingen knackade på och behövde in....wow...ibland är livet härligt!!!!! =)
 
Jag vaknade en timma före innan klockan skulle ringa idag...det har väl aldrig hänt! Men nån gång ska ju vara den första...
Pigg känner jag mig också...inbillar mig till och med att jag hade en endagars förkylning igår....för halsontet och febern är putsväck. Viket flyt i så fall! =)

Idag ska ju Fanny spela fotbollsmatch i Ljusdal...sin allra första. Nervös som bara den var hon igår i alla fall. Men det går säkert bra bara hon kommer dit. Det ska i alla fall bli jätte skoj att se henne och de andra spela.
Jag har i ett svagt ögonblick, under tjat och hot, lovat att Fanny och Evelina ska få 10kr var per mål de gör och 50kr  var om de vinner. Hehe...så vi får väl se om jag är tvungen att besöka bankomaten i eftermiddag. =D

Nej...nu ska jag göra rent kylväskan och sen svira ihop några mackor att ta med.

Ha en underbar dag i solen ni med!!!!!


Kommentarer
Postat av: Eva Andersson

Blev du fattig?:)

2009-05-30 @ 22:44:24
URL: http://evaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0