Häxor och spöken...

I kväll har det ytterdörren vart som en svängdörr då det sprungit spöken, häxor och annat oknytt här i parti och minut.
Massor av godis har det gått åt och tur är väl det för då borde vi ju slippa bus i alla fall. =P
Mina barn ville naturligtvis också gå och spöka på byn i hopp om att få ihop lite lördagsgodis.


Så här fina var de alldeles innan det gav sig iväg...






Igår var jag ju en riktigt duktig en och pysslade som tusan ute i gäststugan så det skulle vara någorlunda där innan Per och Sabina skulle komma.
Jag fixade till och med dit en kontakt på antennkabeln...mmm...de ni!
Jag var livrädd hela tiden att jag skulle få en stöt och trilla av pinn där ute i min ensamhet. Men det gick bra och jag klarade mig även denna gång. Och nu funkar tv:n hur bra som helst där ute och det är med lite stolthet som jag konstaterar att jag kanske borde blivit elektriker. =D


Så här fin blev kontakten sen..jojo!!!

I morgon kväll ska jag jobba igen.
Niclas ska få vara chaufför då det är tre kalas samma dag på byn...två av den ska Fanny gå på och Pontus är bjuden på ett av dem.
Båda ska vara utklädda också...så Pontus ska vara djävul och Fanny spöke.
Kommer garanterat bli succé. =D

Nu funderar jag skarpt på att krypa ner och krama kudden så jag är pigg och allert i morgon.
Natti Natti



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du har varit marie!! Då kan jag ringa dig nästa gång jag behöver hjälp av en "handy man" ;)

2009-10-31 @ 11:36:47
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0