Julångest...

Ohh va dagarna rullar iväg nu...tänk...snart är det jul!

Jag har just börjat få känningar av den där jäkla julångesten som dyker upp runt november varje år.
Det är då Marie kommer på att hon inte börjat med en enda julklapp ännu och det är då hon också lovar sig själv att aldrig aldrig börja med julklapparna så sent igen.
Men året efter är allt precis likadant och löftet är bortglömt sen länge....

Igår jobbade jag på förmiddagen och på eftermiddagen städade jag av och piffade till inne i gäststugan innan Per och Sabina skulle komma.
Fick till och med hjälp av Hasse att bära ut en tv så nu har de små liven nått att gör på kvällen med. =P
Klockan nio kom dom hit och klockan halv tio kom Ankan...då blev det god kladdkaka och kaffe som jag snott ihop under kvällen också...ibland är man mer produktiv än annars...

Nu ska jag slira iväg till jobbet i kylan.
Ha en bra dag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0