Dagen efter...

Sådär...då har man överlevt personalfesten.
Hade riktigt roligt och jag har en aning träningsvärk i magen idag...kan vara pågrund av alla hysteriska skrattanfall kan jag tänka. :)
Roligt var det i alla fall och jag hoppas verkligen att vi gör om det snart igen.
Nu är det städningen kvar att göra idag...sen går livet på i sin vanliga lunk igen.

I morgon ska jag och familjen åka till Stockholm och fira sista april på skansen där.
Det ser jag verkligen fram emot.
Jag ska bara få tag i skolan så jag kan tala om att barnen inte kommer i morgon. Men det är en svårare uppgift än jag kan tala om.
Har ringt tusen gånger idag men ingen svarar.

Men nu ska jag avvika för en fika på Wilmars,

See you!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0