Fullt ös medvetslös...

Idag har jag legat i som aldrig förr...
Jag har städat undervåningen och tvättat upp all tvätt.
Plockat in alla vinterkläder som jag tvättat i förrådet (alltså...jag har inte tvättat dem i förrådet, jag har stoppat in dem där efter att de blivit tvättade) och bakat fyra pajer...två av den ska jag bjuda på i morgon när mina kollegor kommer. :)
Sen har jag nu fixat is ifall nån tänker dricka whisky. Nån=Karin. :D
Jag har vikt ihop alla saker i hallen och lagt dem snyggt på "vita skåpet" så jag inte skulle behöva skämmas idag när Hans bror Håkan och hans son Fredrik var här och kollade in mina fönster.
Om de ger ett bra pris så kanske det blir nya fönster här hemma...yihoooo!!!!!!
Det skulle vara toppen att slippa hänga ut genom fönstren varje gång de behöver putsas. :)
Eddie och Felicia stannade kvar här en stund efteråt...Felicia var ute och lekte med Pontus och Eddie kokade makaroner på mitt köksgolv. :D

Nu ikväll ska jag iväg på samrådsmöte på skolan...där ska rektorn bjuda på smörgåstårta då det är hennes sista möte här som rektor. Hon går i pension sen.
När jag kommer hem sen ska jag försöka få ihop stolar så det räcker till alla i morgon och möblera på nått fiffigt sätt ute i stugan så alla får plats.
Sen tänkte jag sova tidigt så jag orkar med allt...ska ju jobba först i morgon också. :)

Niclas kom hem idag efter att ha vart på resande fot i en dag igen...jag hade gjort grillad kyckling och potatisbollar till honom när han kom hem...snacka om super hemmafru jag blivit. :P

Nej...nu ska jag kamma håret och bege mig till skolan.

Ha en bra kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Sambon

Kycklingen smakade mumma! Tack gumman.

2010-04-27 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0