Stockholmsresa...

Då var så gott som all tvätt vikt och undanstoppad tack vare god hjälp av Fanny.
Vad skulle jag göra utan mina goa barn???
Bara jag känner mig lite piggare än nu så ska jag dra nått varv med snabeldraken också.
Blir kanske i morgon...för jag har tänkt mig att jag ska vakna pigg och allert i morgon.


Imorgon ska jag ha en fikadejt med Ankan på Wilmars och sen på kvällen är det föräldramöte på skolan.
Ska bli intressant att få se de nya filurerna som börjat jobba på skolan denna termin. :)


Jag och Lena har äntligen kommit fram till en helg där våra familjer kan vara lediga tillsammans.
Helgen den 18-19september så blir det en resa till Stockholm.
Ser jag verkligen fram emot.
God mat, trevligt sällskap och en massa skoj för barnen.
Kan inte bli bättre.
Vi ska träffas alla i helgen och bestämma vilket hotell vi ska bo på. :)
Ibland ler livet verkligen åt en...och nu ler det som bara den!!!!
Har jag tur kanske det blir lite tid över för shopping av höst och vinterkläder till barnen.
Det skulle verkligen behövas i alla fall.
Ska göra ett ryck någon dag och gå igenom barnens vinterkläder från ifjol.
Kan vara bra att få koll på vad som behöver köpas in till detta år.

Jaja...nog babblat.
Nu ska jag smyga ner mig i soffan och slötitta lite på tv innan det är dags att krypa till kojs.


Natti Natti



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tror nästan att du har världens bästa barn :)

2010-08-30 @ 21:31:10
URL: http://baralillajag.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det är jag säker på att jag har! :)

2010-08-31 @ 09:15:25
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0