Osså var julen över...

Nu har julen vart här och jag är trött men mycket nöjd.
Har vart en trevlig och faktiskt inte så stressig jul detta år.
Nu har nog Niclas en stooor del i detta då han fått dra ett tungt lass detta år.
Han har bakat julgodis och städat och rullat köttbullar och gjort jansson.
En riktigt hemma man!!!
Tusen tack för det!!!!
Jag har mest latat mig som det känns. Gjort nått ryck då och då men mycket har det inte blivit.

Maten var i alla fall utsökt igår och alla blev mätta och nöjda vad jag kunde se. :)
Barnen blev överlyckliga för sina julklappar och har tackat massor av gånger för sina fina presenter.
Kul att de blev nöjda.
Ligger en massa kärlek och tid bakom varje paket kan jag säga.

Jag fick ett fin julrim av min sambo som sa att jag kommer få en Iphone 4!!!!!!!!
Jihoooo!!!!
Jag längtar som tusan till den kommer.
Förmodligen den finaste julklappen jag fått nån gång. :))))


Nu ikväll sitter Niclas inne hos Ingela och Dea och spelar kort medan jag har hand om alla barnen.
Så Felicia, Alfred, Fanny och Pontus håller som bäst på att riva Pontus rum som det låter.
Men kul har de i alla fall. :)
Tidigare var de ute och grävde snögrottor i snöhögarna på Ingelas gård.
Nu leker de superhjältar tror jag. :D

Nu ska jag rota lite i kylskåpet och se om det finns något som faller mig på läppen.
Kanske kan jag stilla min ständiga hunger för en stund i alla fall. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0