C-crosser...jag säger bara det...

Fortfarande så där överdjävligt kallt ute.
Känns som man slumrar omkring i nån halv dvala hela dagarna. Kan inte bli pigg hur jag än gör.
Tycker jag sover samma timmar som ett spädbarn om natten men jag vaknar ändå med huvudvärk och med en känsla av att jag behöver sova mer mer mer.
Den enda trösten är ju att jag hör att det är fler som känner ungefär likadant och att vi går mot ljusare tider nu.
Det kan ju bara bli bättre... :)
Tänk att det alldeles strax...om inte allt för länge...kommer droppa från taken och invid husväggarna kommer sakta men säkert blomrabatter och gräsmatta fram.
Åhh va jag längtar efter det!!!

Har arbetat idag med till klockan tre.
Fick jobba kort idag då en var hemma och sjuk så tiden gick vansinnigt snabbt.
Var på lönesamtal med chefen och jag är mycket nöjd med mina poäng...hoppas på en fet löneförhöjning i kuvertet i år...hehe.
Nu på eftermiddagen har jag skjutsat fram och tillbaka till kyrkan då det har vart kyrkis.
Pontus hade bakat semla och mumsat i sig den och Fanny hade bakat bullar tror jag.
De var i alla fall nöjda båda två. :)

Nu ikväll blir det efterlyst och sen nanna kudden.
Känner mig lite halv lurvig fortfarande...så  kanske har jag nått skit i kroppen igen.
Garderade i alla fall med kryss och tuggade i mig några Esberitox i dag.
Hoppas dom hjälper nu då! :)

Niclas har förresten klagat över att han nämns alldeles för sällan i bloggen...så nu blir du nämnd gubben.
Det ringde en karl från en bilfirma igår och började samtalet med.
C-crosser...jag säger bara det så vet du...
Jag satt på möte på jobbet och kände bara ....va?????
Det visade sig i alla fall att min älskade sambo skickat in nån lapp om att jag provkört en sån bil så då skulle en handlare nära mig ringa upp och erbjuda mig ett prisförslag på en sån bil.
Haha!!
Så nu ska min Niclas få åka ner och provköra en sån jag kört fast automat...och låtsas vara intresserad. :P
Fast egentligen vill jag ju ha en sån bil...så vem vet...är han bra så kanske jag trillar dit. Hehe!!!

Nej...dags att göra lite nytta innan det blir dags för tv...ha en bra kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0