Akvarium-pyssel

O´hoj!!!!
Nu har det här helgen sprungit förbi och jag hann knappt vara med...
i fredags var jag och barnen iväg och fikade med morbror Leif och sen städade vi av lite här och gjorde fint inför helgen.
På eftermiddagen kom Niclas hem och vi lagade lite mat som vi mumsade i oss innan hela familjen däckade framför tv:n.
Jag och Niclas såg på Twilight och Fanny kollade på Patrik 1,5 och Pontus på Alvin och gänget....väldigt socialt...haha.
Men alla var nöjda och glada med det.
Jag och barnen har ju umgåtts hela veckan lång då jag vart hemma och sjukskriven.

Igår åkte vi på förmiddagen iväg till Bollnäs där vi skaffade stenar och grejs till akvariet som vi ny fyllt med vatten och som nu ska stå i minst fem dygn innan vi får köpa fiskar och stoppa ner där.
Så vi får väl se när vi kan kommaiväg och få fiskarna inhandlade.
Ser ju lite märkligt ut med ett tomt akvarium som vi har just nu. =P
Vi handlade också en ny duschdraperi stång som vi ska sätta upp idag. Ett nytt duschdraperi och rullgardiner till Fannys rum.
Så idag blir det stora pysslar dagen här hemma...hehe.

Vid tre tiden idag så ska vi bege oss till Hamra för att gratta min morbror Roland som fyller 60år i morgon.
Det ser jag fram emot då vi inte träffas sådär super ofta fast vi bor så nära varandra.
Sen på eftermiddagen beger sig Niclas till Sälen igen. Trist!


Jaja...nu har jag inget mer att förtälja för stunden...lovas att göra ett ryck och ladda in lite bilder från kameran senare...så kanske ni får se några mästerverk. ^^

Ha en bra dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0