Snabbuppdatering

Tjipp!!!

Idag ska familjen Hellqvist, Storm, Persson fara till Stockholm över dagen för Niclas ska spana på nått jobb där.
Jihooo säger jag fast vi egentligen inte ska göra nått speciellt där...ska bara bli så skönt att få komma hemifrån en sväng och slippa se alla måsten som ropar på mig i varje hörn.
Är för övrigt min enda lediga dag den här veckan så det är bäst jag passar på att vila mig. :)

Igår kom Niclas pappa upp med en bil som vi ville spana på för eventuellt köp...nu har vi spanat och idag köper vi bilen. Wohooo!!!
En Volvo XC90....så nu kan även jag se vart jag kör framöver. :)
Ska bara lära mig att parkera det stora rymdskeppet nu då...Volvis som vi haft känns ju nu mer som en liiiiten bil i jämförelse :)

Nej nu måste jag väcka familjen så vi kommer iväg nån gång.
Slänger in bilder på nya fyndet så fort jag hinner.

Ha en bra dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0