Askungen stämplar ut!!

Nu är det bara städningen av övervåningen kvar på listan.
Men jag tänker nog hoppa över den för att ta en promenad med Madde istället.
Igår såg vi faktiskt en älgstjärt på våran promenad...hoppas innerligt att det stannar vid det.
Har hört att det springer omkring en björn där om kvällarna och jag vill absolut inte se den när jag är ute och promenerar. Inte om jag får välja i alla fall.

Hoppas innerligt att jag får lite tid över i morgon så jag hinner fixa städningen då.  För på onsdag finns inte en möjlighet. Då blir det ju kalas för hela slanten. :))
Pontus fyller åtta år och ska bjuda sina mostrar och morbror på smörgåstårta och marängsviss.
Mums!!!
En smörgåstårta har jag snickrat ihop ikväll..den ska Leif få mumsa på i morgon då han jobbar sent på onsdag och inte kan komma då. :)

På onsdagförmiddag ska jag bege mig till Ljusdal för en dejt med Katarina...det ser jag fram emot som bara den då det var evigheter sen sist.
Och när vi skulle slå till så gick min bil sönder så jag inte kunde.
Men nu ska det ske!!!!
Ska passa på att shoppa nått litet till Pontus så han får ett paket på sin födelsedag med.
Egentligen har han ju redan fått det han ska...men nått litet ska jag väl ändå kunna hitta på. :)

Nej...nu ska jag piffa till mig så ja är redo att gå när Madde kommer.


Ha en bra kväll!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0