sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne

Underbart solsken ute idag med!!!!
Men bara 4 grader varmt...men bara solen skiner så är jag nöjd.

Idag ska jag tvätta upp all tvätt som gapar efter mig så fort jag öppnar toalettdörren.
Har egentligen ingen lust alls men det börjar bli obekvämt att besöka toaletten nu när jag hela tiden ser hur fulla de där korgarna är. :)
Fast först ska jag bege mig till jobbet och sätta  mig med schemat.
Nu har jag gjort klar alla ändringar som chefen ville ha gjorde och trollat bort en hel rad så hon slipper söka efter en vikarie till.
Bara att hålla tummarna för att allt duger nu då.
För kanske kanske kan jag skriva rent allt ikväll och vara klar sen. :D


Sen har jag ju en snutt gräsmatta kvar som jag inte klippt än också...både framför husert och slänterna vid gäststugan.
Övervåningen ska ju städas med.
Och två smörgåstårtor till ska jag ju göra så de är klara till i morgon. Och garnera den jag gjorde igår.
Hm...kanske inte hade gjort så mycket om det regnade idag ändå. :D

Slänger in några bilder sen Pontus var på bibelutdelning i kyrkan.




Glad som en speleman är han i sina finkläder. :)


Var nervös som bara den uppe vid altaret så han trixade med några gymnastiska övningar. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0