Bakdag...

Idag har jag gjort årets stora gärning.
Bakat 85st vaniljbullar med mina och Maddes barn.
Blev mjöligt som tusan och margarin och socker över hela köket.
Men goda bullar och en trevlig stund för allesammans så det får det vara värt!!!
Och har jag en jäkla tur så räcker bullarna ända fram till jul.
Så slipper jag baka igen. :)
Tänkte för den delen ge mig på att göra hallongrottor med, men Niclas orkade inte vända i kassakön och inhandla hallonsylt så då fick det vara.
Kanske kommer suget tillbaka om nån dag.
Då kanske det blir mer än en sorts kakor till och med.
Man kan ju hoppas.
Letar med ljus och lykta efter mitt recept på regnbågskaka men kan inte hitta det.
Hittar jag det så kanske det blir en sån med ikväll. Om alla ingredienser finns här hemma då förstås :)


Niclas var ut och letade en liten gran att ha som adventsgran idag. Men han kom hem utan så jag misstänker att det inte blir nån sån i år heller.
Men det var väl inte så skitnoga egentligen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0