Heroinisten

Jag var på hälsocentralen igår för att ta ett blodprov, som jag ju ska fortsätta att göra en gång i månaden till bebisen föds.
Jag kan vara lite krånglig att ta blodprov på då jag tydligen har djupt liggande ådror (eventuellt för det är för mycket fett emellan...hehe) och sen är de tunna och sköra.
Hon som tog blodprovet på mig igår har aldrig tatt på mig heller så jag var tyst om saken för hon inte skulle bli nervös.
Hon stack på ett ställe först och där kom inget blod ut, eller lite blod kom det. Men inte tillräckligt
Sen stack hon på ett annat ställe och fyllde hela röret med en gång och jag tänkte:
-Puh, det där gick ju bra ändå.
För jag tycker inte riktigt om att ta blodprov.
När hon sen ska märka röret så kommer hon på att hon valt fel rör!!!!!!
Så hon måste sticka om mig igen...
6!!!! gånger fick hon sticka innan hon fyllde nästa rör!!!!!
Varav tre gånger i handen och det är inte skönt kan jag säga.
Så nu kan jag ju inte påstå att jag längtar till nästa gång...

Blir det ett drogtest på jobbet nu och de börjar med att syna våra armar.
Då ligger jag risigt till kan jag säga.
Är hål överallt. :)

Niclas har vart super duktig och grundmålat jätte många fönster här igår.
Jag blev så himla glad när jag kom hem och såg det. Känns så skönt att det går framåt
Äntligen!!!
Så nu längtar jag till jag får sätta upp julgardiner och pynta med ljusstakar.

Nej...dags att pinna iväg till arbetet.
Ha en bra dag!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0