Fräsch Saab till salu!

Nu sitter alla fönstren på nedervåningen på plats.
Jag har dammsugit och donat hela dagen som det känns.
Först innan montörerna kom och sen efter också.
Nu har jag bara en hel massa damning kvar att göra innan jag somnar ikväll.
Alla möbler är täckta av ett lager med träspån.
Otroligt vackert!
I morgon kommer de och ska sätta i fönstren och altandörren uppe.
Sen kommer de tillbaka nästa vecka för att fixa med fönstersmygarna.
Ska bli otroligt skönt när allt är färdigt och jag har fått städa av ordentligt.
Kanske slutar jag att nysa hela tiden då också. :)


Fredrik hade fixat min bil igår och besikta den i morse innan han kom hit.
Jag fick två saker som jag behöver fixa och sen en ombesiktning...attans.
Handbromsen drog för dåligt och sen var det nån broms som låg på någonstans.
men tydligen ska jag inte behöva byta en massa saker utan det ska bara justeras som jag har förstått.
Får se när det blir fixat.
Snart hoppas jag. :)
Farbrorn på besiktningen tyckte i alla fall att min Saabis var i otroligt fint skick.
Ovanligt fint för den modellen tydligen.
Trevligt!!
Kanske ska försöka kränga på honom bilen när vi ändå är i farten. :P

Nu ska jag laga lite mat som vi tänkte bjuda Madde med familj på idag.
Så snäll jag är va??!! ;-)



Dagens middag minus äggnudlar som jag rörde ner efter att bilden tagits. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0