Majbrasa...

Då var det sista april igen då och inte alls det varma sköna vädret som de sa att vi skulle få denna helg.
Eller det kan ju möjligen ha vart så att de inte menade just här när de visade den stora, varma solen som skulle komma.
I morse när vi spanade på väderleksrapporten såg det mer ut som om det skulle kunna bli regn här över idag till och med.
Men vi startar ingen gräsbrand med majbrasan i alla fall då. :P

Igår var jag och familjen till Ljusdal och spanade in huset som Cissi och Fredric har köpt.
Jätte fint tycker jag och kommer garanterat att bli ännu finare när de fått lite ny färg och nya tapeter i rummen.
Jag ser fram emot att få komma och kika när allt är klart!
Självklart har jag ju lovat att hjälpa till också och det ska jag göra om det behövs. Räknar med att de ringer in oss när det är dags. :)

Igår kväll hade vi födelsedagsparty för Evelina och Fanny här hemma.
Fullt ös fram till 20,30 på kvällen. Men kul hade de i alla fall.
Idag har vi städat ballonger och serpentiner och diskat en massa saftglas, men det är det väl värt bara festen blivit bra. :)















Kolla vilka snygga solglasögon Hugo fick låna av Ingela.
Snacka om att vara coolast i byn nu. :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0