Felstavat!!!

Förlåt!!!
Jag råkade stava kolbullar med å för nått inlägg sedan...inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Krånglade länge för att jag ville få ett sånt ö med en klyka över (fin förklaring känner jag), men jag fick inte till det och då råkade det bli å istället för o.
Så, då vet ni att jag egentligen vet hur det ska stavas då. :-)

Idag såg jag en lustig sak på Niclas duschcreme (Axe).
På baksidan har de ritat en bild på en man som står och tvättar sig med duschcremen och bredvid en bild på samme man (nyduschad då får man tro) och bredvid honom står det tre damer och åmar sig.
Haha!!!
Tänk om man litar på reklamen, va händer då om damerna uteblir sedan. :-)


Jag, Niclas och Hugo har vart till Ljusdal och fått nya sommardäck på bilen då våra gamla var mycket slitna.
Så nu kör vi säkert ett tag igen!!
Fanny hade fixat middag till sig, Evelina och Pontus när vi kom hem.
Duktig flicka vi har!!!


I morgon kommer farmor Gun och bonusfarfar Börje och hälsar på.
De ska skriva på papper på sitt nya hus.
Måste kännas riktigt spännande. :-)
Fanny och Pontus väntar med spänning på att de ska flytta in så de kan få cykla dit och hälsa på.


Jag och Niclas har legat i och promenerat på mornarna från i torsdags.
2,7 mil har vi skrapat ihop till och med idag.
Det tycker jag är duktigt!!!
Nu hoppas jag vi inte ger upp utan att vi håller i. :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0