Slalombacken för hela slanten...

Idag är det lördag och det är jag och Niclas som ska sitta i slalombacken hela helgen.
Har inte riktigt sett fram emot det innan för jag har trott att det är lite omständigt.
Men nu tror jag vi har koll på det mesta och det känns faktiskt riktigt bra ska jag säga. Sen verkar det ju som att det ska bli riktigt fint väder och det gör ju absolut inte saken sämre. :)
Barnen är i alla fall supertaggade.
Särskilt Pontus. Han ser fram emot att få åka slalom heeeeela dagen utan att behöva åka hem för att mamma tröttnat. :D

Igår fick jag ett mycket märkligt ryck för den delen.
Jag kom helt plötsligt på att jag var sugen på att sticka något.
Och det hade inte vart konstigt alls om det inte var så att jag inte kan sticka egentligen. =/
Jo vanligt kan jag...rakt bara.
Niclas fick i alla fall åka till Ica och handla ett nystan garn och nu håller jag som bäst på att skapa en liten stickad filt till vagnen. Haha!¨
Får väl se hur långt jag orkar på den innan jag ger upp. :P
Men huvudsaken är väl att jag får stilla mitt ryck så slipper huvudet gnaga i det där hela tiden.
Sen hur den blir och se ut...det vet jag inte.
Får väl gömma den någonstans och glömma bort den i värsta fall. :P


Nej nu ska jag pilla ihop lite frukost till familjen så de blir glada.

Ha en bra dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0