Åter hemmavid...

Sådär, nu har vi kommit hem från fem dagars resande med husvagn.
Har vart mycket trevligt och jag måste säga att jag börjar trivas rätt bra i husvagnen ändå.
Nu är jag inte konstant rädd för att den ska tippa eller rulla iväg.
Så det går framåt i alla fall. :)

Vi har träffat Niclas moster Gittan och sett hur de bodde.
Mysigt och roligt att få komma dit.
Och fikabrödet var himmelskt gott!!!
För att inte tala om krusbären...
Jag MÅSTE inhandla mig en krusbärsbuske!!
Vi träffade Janne och Gerd också.
Så nu är det bokat att de kommer upp nästa midsommar med, underbart! :)
Jag ska se till att ta ett snack med väderguden redan nu så vi kanske kan få några grader varmare nästa år. :D


När vi kom hem från vår resa igår kväll så hann vi bara komma in genom dörren så var Stig och Åsa här.
Vi snodde ihop lite mat och satt sedan ute på altanen och mös till klockan var runt tolv inatt.
Mysigt!
Ikväll ska vi grilla lite.
Kul med främmande.
Inte varje dag de är här! :)

Jag har ju bestämt mig för att lösenordsskydda min blogg och det skulle ha skett i måndags men jag var ju inte hemma då och det är lite svårt att fixa det från mobilen upptäckte jag.
Så nu får det ske nästa måndag istället.
Så ni som inte sett det än och inte bett om lösenord, gör det! :)


Nej, nu är det dags att fixa till håret och borsta tänderna...


Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0