3 månader...

Vilken varm dag...
Jag känner mig alldeles matt nu ikväll och blev nästan yr bara av att ta in tvätten.
Är varmt och klibbigt här inne så det är svårt att få nån energi till att göra nån nytta.
Niclas är dock duktig och klipper vår gräsmatta så det är gjort till han far i morgon.
Skulle väl inte synas att det står ett hus här om man lät bli att klippa den de här veckorna han är borta gissar jag. :)
Mmm, i morgon blir jag och barnen ensamma.
Då sticker Niclas ut på jobb och kommer inte tillbaka förrän om två veckor.
Kommer bli ovant att få ro skeppet på egen hand igen, men det ska allt gå bra tror jag.
Jag och Linda får väl se efter varandra då vi ju blir gräsänkor båda två. :)


I helgen är vi bjudna på fest hos Madde och Hans.
En liten böllopsfest.
Det ser jag verkligen fram emot måste jag säga.
Jag har lovat att jag kan vara chaufför om det är någon som inte vill promenera hem på kvällen.
Åtminstone till Hugo har tröttnat så kan jag köra.
Tänkte först ta med mig husvagnen och sova i den men ångrade mig då den ska lånas ut och jag inte vet om tid kommer att finnas till att städa den.
Så vi får brumma hem när barnen har tröttnat.
Går bra det med. :)


Hugo har fått ligga naken på ett täckte på vardagsrumsgolvet i stort sett hela dagen.
Det tycker han är otroligt skönt.
Tänkte han kanske skulle komma på att han kan vända sigockså men det har han i alla fall inte gjort idag.
Bara legat på rygg och spanat in takfläkten.
La honom på magen en stund med och det tyckte han var superskoj då han kan hålla upp huvudet så länge så han hinner spana in sina leksaker så mycket han vill.
Tänk va fort deras utveckling går ändå.
Känns som om han lär sig nått nytt varje dag.
Kan inte fatta att han idag fyller 3 månader.
Känns som det var igår som jag fick upp vår lille plutt på magen där på förlossningen.
Vilken dag det var...
Min och Niclas lyckligaste dag tillsammans.
Jag som var så orolig för att jag inte skulle kunna älska ett till barn lika mycket som jag älskar Fanny och Pontus.
Tänkte lite att kärleken kanske inte räcker hur långt som helst, men det gör den!!!
Har tre guldklimpar som jag älskar precis hur mycket som helst.
Alla i sin egen lilla sköna ålder med sina egna små tankar och funderingar.



Nej, nu ska jag strax hoppa ner i sängen så jag får fortsätta läsa om morden i Sandhamn. :)

Natti Natti







Farmors favorit bild. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0