Byrå och matta...

Oj va jag har fuskat med uppdateringen ser jag.
I tisdags var hela familjen till Bollnäsför att fixa kläder till junior som växt ur allt.
Fanny och Pontus hittade en varsin tröja som de ville ha med.
Vi passade också på att hälsa på moster Irene och Olle och Susanne med barnen när vi ändå var i krokarna.
Trevligt som bara den och vi blev kvar till sena kvällen.

Igår var vi till Ljusdal för att köpa en byrå åt Hugo så vi har någonstans att lägga hans kläder.
Sen kollade vi om Volvo hade egna bilstolar som var anpassade till deras säten, men icke.
De samarbetade med Britax och jag vill inte lägga nån tusenlapp extra bara för att få ett Volvomärke på stolen så det får vänta till vi kommer någonstans och kan inhandla en ny och större stol.
Är ju egentligen ingen panik men den han har känns lite trång.
När vi handlade byrån så hittade jag en matta som jag ville ha till vardagsrummet med, så jag tog och inhandlade en sån, trots sambons protester.
Nu ligger den på golvet och jag tror att Niclas också tyckte det blev riktigt bra.
Men det kan han ju inte erkänna nu... :P
Hela kvällen igår gick åt till att skruva ihop byrån.
Nu står den i hallen och är fylld med nya fina kläder.


Idag har väl inte så mycket hunnit hända kanske.
Fanny är med Lena och Evelina i Doasen och badar och jag, Pontus, Hugo och Teodor har vart till Hamra och badat med Linda, Ronald och Ville.
Mysigt som bara den.
Lite trist att jag inte kan bada dock.
Vågar ju inte riskera att få mjölkstockning så jag får väl vänta till nästa sommar. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0