Lasagne...


Här är Hugos kusin Felicia. När hon är här och hälsar på har hon ingen tid alls över för Fanny och Pontus utan vill bara vara med Hugo. :)
En riktigt go tjej tycker moster.
Alltid glad och hjälpsam.










Här är Hugo med storasyster Fanny.
Fanny älskar sin lillebror mest av allt och det går inte en dag utan att hon gosar och gullar med honom.
Kul nu när Fanny är så stor att hon kan få vara med och sköta honom lite med.
Kan alltid lita på henne.




Nu har jag suttit ute och njutit av solen så länge den orkade vara framme.
Klockan var väl runt ett när det bestämde sig för att bli mulet väder igen. Suck!
Men jag är i alla fall glad för att jag passade på att vara ute på förmiddagen.
Hoppas solen kommer tillbaka innan kvällen.

I dag blir det lasagne här hemma.
Pontus har en kompis här som också ska få middag och sedan äter Madde med familj här idag med.
Alltid trevligt med lite sällskap tycker jag.
Niclas tog resan till Ludvika idag med så jag gissar att han inte hinner hem för att äta någon middag.
Har han tur så finns det några rester kvar sen. :D



Hugo har sovit hur mycket som helst idag.
Kanske tar han igen sig efter en intensiv helg eller så hade han tänkt vara vaken hela natten sen.
Vi får väl se hur det blir. :)
Just nu är han i alla fall vaken och ligger och busar i babygymet.
Bara han är mätt och torr så kan han tycka det är riktigt trevligt att ligga och flaxa i det en stund.
Men bara så länge ingen går förbi så han får syn på dem. För får han välja så vill han naturligtvis vara i någons famn istället.
Nu börjar han tröttna så det är väl bäst jag plockar upp honom en stund.

Ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0