Dagen D-förlossning

Klockan är 04,40 och jag får naturligtvis sova en timma till om jag vill, med kan inte.
Jag vaknade alldeles nyss och känner mig helt klarvaken, och hungrig. :P
Försöker känna efter om jag är nervös nu, men nej det känns verkligen inte så.
Bara förväntansfull också den där vanliga oron jag har över att allt inte ska vara som det ska.
Men det måste jag på nått sätt utgå från att det är.
Kan ju inte ta ut en massa elände i förskott heller.
Jag ser verkligen fram emot dagen. Nog minns jag att det kommer göra fruktansvärt ont och att jag kommer vara totalt slut innan det är färdigt.
Men jag minns också att det är så jävla värt det när bebisen ligger där på magen och allt är klart.
Jag ser jätte mycket fram emot när vi får ringa Fanny och Pontus och berätta att lillebror har kommit.
Va dom ska vänta idag. :)
Jag ringde skolan igår och kollade om det var okej ifall Fanny hade med sig sin mobiltelefon idag.
Egentligen får de ju inte ja det i skolan.
Men en sån här gång var det helt okej så dom.
Så bra!!!!
Kommer bli en lång dag för barnen kan jag tro.
Och tänk om förlossningen drar ut på tiden så lillebor inte kommer förrän i morgon.
Hoppas verkligen att det inte blir så. Både för min, Niclas och barnen skull.
Vi vill ju ha vår bebis idag!!!!!! :))

Nu ska jag smyga omkring och dona lite här hemma utan att väcka Niclas hade jag tänkt.
Han kan allt behöva sin sömn han.

Ha en bra dag alla!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0