Furuvik...

Nu har jag precis kommit hem efter att ha skjutsat upp Fanny till bussen vid kyrkan.
Idag är hon till Furuvik tillsammans med kören.
Regnar lite ute och blåser som bara den, men får hålla tummarna att det är bättre väder vid kusten så de slipper frysa.
Hoppas att de får en riktigt rolig dag!!


Här hemma har vi inga stora planer för dagen direkt.
Vädret inbjuder inte till nån resa till crossbanan i alla fall så vi får väl försöka komma på nått annat kul som Pontus kan få gör när storasyster är och förlustar sig.
Han kanske har nått förslag själv när han vaknar.


Mina planer för dagen är annars att få undan lite damm här hemma och ta mig igenom de värsta tvätthögarna.
Sen vore det bra om vi fick rena sängkläder i sängen också.
Om det finns möjlighet och jag kan komma till ro så skulle det kanske inte vara så dumt om jag fick sova lite middag också.
Jag har sovit lite taskigt i natt så jag känner mig lite som en zombie just nu.
Men det kan bara bli bättre i alla fall. :)
Niclas håller som bäst på att fixa lite frukost och efter det tänkte jag klä mig och yngsta sonen och bege mig ut på en promenad.
Jag har fuskat lite med promenaderna på slutet då jag pysslat med en massa annat om dagarna.
Nu börjar det kännas i ryggen att jag inte rört mig på några dagar så idag ska jag trava runt ett varv igen tänkte jag.
Bra för både mig och sonen.
Nu är visst frukosten klar.


Ha en bra dag!!!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0