Hugo 8 månader idag!! <3

Idag ska vi ha lilla-julafton på jobbet.
Så klockan två ska jag och Hugo vara där och byta julklapp med mina arbetskamrater.
Ska bli roligt att få träffa allihopa en gång. :-)
Jag var nere på Lottaboden en sväng igår och inhandlade nått som åtminstone jag tyckte var fint.
Max 50kr fick det kosta.
Så det fanns ju inet sådär supermycket att välja på.
Men jag tror det blev ganska bra i alla fall.


Pontus ska gå på luftgevärsskytte ikväll.
Han har ju fått följa med Johnny och testa på en gång och tyckte det var superkul.
Så nu ska han få gå på det på onsdagar.
Hoppas han kommer tycka om det.
Han gör ju inget annat, för han är varken intresserad av kören eller kyrkis.
Så skytte vore ju ett bra alternativ medan vi väntar på vinter och slalom. :-)


I söndags ramlade ju den första snön ner här för den här säsongen.
I morse regnade den bort.
6 plusgrader ute nu igen.
Lite trist känns det faktiskt då det blir så himla mörkt.
Men det lär ju komma ny snö inom kort och jag kommer garanterat vara helnöjd med snön innan denna vinter är slut ändå.




Mammas badpojke som blir 8 månader gammal idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0