Brev till pappa!!!!

Hejsan pappa!

Det är jag igen....Hugo alltså.

Jag vet att du känner dig lite orolig nu när mamma inte var så pigg när du åkte.
Jag vill bara säga att du inte alls behöver oroa dig, för jag tar hand om mamma på allra bästa sätt!!







Jag uppdaterar din facebook och håller naturligtvis koll på att alla räkningar blir betalda i tid...







Eftersom farmor stog för matlagningen idag så fixade jag självklart disken, precis som du skulle ha gjort om du var hemma.









Jag har dammsugit så nu finns inga löv på mattan som mamma kan stressa upp sig på.





Sen har vi ju storfrämmande som du vet, och dom har jag pysslat om på alla tänkbara sätt nu när mamma inte riktigt hänger med:






Jag och bonusfarfar spanade in cyklingen på tv tillsammans...








Jag och Börje diskuterar hur de egentligen gick under loppet...








Mysa med farmor hade jag också tid med såklart...








Sist men inte minst så har jag passat din plats i soffan och haft stenkoll på fjärren så inte mamma ska få för sig att hon bestämmer över tv;n. :D





Ja då vet du lite om hur vi har det här hemma nu när du är borta.
Vi längtas till du kommer hem igen.




Puss och kram från din allra sötaste son!!  <3



Kommentarer
Postat av: Eva

Vilket härlig berättelse du gjort. Så kul att se och läsa. Hälsa alla och krya på dig. Kram

2011-09-25 @ 19:40:22
Postat av: Marie

Tack så mycket Eva! Jag vet ju att Niclas saknar sin lille skit när han är borta, så vad kan passa bättre än ett litet brev från sin son då och då. :-)

Hälsa med dig du med!! Kram

2011-09-26 @ 07:36:41
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0