Idolen Börje...

Sådär, då börjar jag må som en människa igen då.
Hesheten är så gott som borta och jag har inte längre någon feber. Skönt!!
Igår var jag till Bvc med Hugo och han fick sin andra vaccination.
I natt har han vart öm i hela kroppen, haft feber och sovit otroligt dåligt.
Men ändå har han vart som ett solsken hela långa dagen.
En go kille vi har! :-)


Jag och Hugo startade dagen långsamt då vi båda inte var i den bästa formen efter natten.
Vi var hemma till klockan var strax efter elva innan vi for upp till farmmor och bonusfarfars hus och spanade lite.
Gun hade jobbat på som en galning med uppackningen av kartongerna så de hade kommit jätte långt.
Två killar var där och installerade luftvärmepump så nu har de skön värme i stugan med. :)
Jag och Hugo åkte hem strax efter tolv så han fick äta och sova lite middag.
Jag passade på att plocka ihop lite här hemma och fixa med tvätten och sen lagade jag lasagne som Gun och Börje kom och åt med oss.
Är mysigt att få lite sällskap vid maten nu när Niclas inte är hemma. :-)
Passade på att anlita farmor och bonusfarfar som barnvakter med medan jag for till kyrkan för att hämta upp Fanny och Evelina som vart där på kyrkis.


Hugo har för den delen fått sin allra första idol tror jag....Börje.
Han följer varje steg Börje tar och skrattar som bara den så fort Börje pratar med honom.
När Hugo inte ser var Börje är så letar han runt efter honom. :-)
Dom har verkligen funnit varandra...




Fanny och Hugo spanar på tv och myser i samma filt.







Sötaste syskonen!!!!  <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0