Frissan...

Idag har Hugo blivit friserad av farmor. Han blev jättesöt när hockeyfrillan försvann. :-)

Just nu spelar han på sin trumma (som han fick av Linda med familj) med en kratta och dansar till den fina takten.
Vi kanske har en liten drummerboy här hemma. :-)

Klockan sex ikväll är det avslutningen på luftgevärsskyttet. Vi ska ner till skjutbanan och grilla korv med våra barn.
Det ska bli riktigt roligt.
Har vi tur så stannar solen, som just nu skiner, kvar och vi slipper det trista regnet som vi dragits med större delen av dagen.

I morgon drar vi till Ljusdal på förmiddagen och blir kvar där till kvällen. Fannys dansgrupp ska ha uppvisning i gymnasieskolans aula.
Blir roligt att se vad de har lärt sig den här terminen. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0